Tuffa tider

Dagen i skolan gick sååå bra! Förutom matten... Spanska och tyskan hade vi läxförhör och sånt, gick jätte bra! Sen pluggade jag matte, matteprovet var jobbigt. Vill hellre sitta som jag vill, vart jag vill och räkna, då kan jag fatta. Sen engelskan tittade vi film och skrev. Sen bestämde jag mig för att gå hem för det har slutat regna. Så typiskt att det ska börja när jag har precis börja gå. Min tur är inte den bästa. Men gick till ica och handlade en gurka, jag behöver ha det på mackan när jag ska äta. Men den var jätte äcklig.

Nu känner jag mig jätte trött pga dålig sömn inatt, vill egentligen sova men ska hålla mig upp. Ska ju sova tidigt ikväll. Fast just nu är det tufft..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0