Två timmar hos frisören

Är faktiskt lite ledsen, för att jag inte träffade Jennifer idag, sur min på den..

MEN, jag är sååå nöjd med min nya hårfärg och frisyr. Frisyren är ungefär densamma med hårfärgen är det stor skillnad på. Hinner inte visa någon bild idag, har haft fullt upp men imorgon så ska jag försöka. Efter skolan satt jag hos frisören i två timmar, sen skulle jag träffat Jennifer men blev inte så.. Istället gick jag runt på stan i nästan två timmar och gjorde ingenting, ingen att prata med, ingen man kände, det var så dött. Men sen vid sex kom mamma och hämtade mig så åkte vi och stor handlade, verkligen STOR! Det blev mycket, och pricken över i:t så fick jag kycklingsallad till middag från Mister Uno. Mums. Nu ligger jag i sängen efter ha tränat in både spanska och tyska glosor. Ibland är det jobbig att ha två språk, samma dagar och lektionerna ligger direkt efter varandra. Inget jag rekommenderar. Men jag börjar lära mig spanska! Nu ska jag sova, hörs imorgon.

Har lov på fredag, skööönt.

Ville bara påpeka min fina tröja, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0