Usher och politik

Sitter och tittar på VMA igen, det är grymt! Speciellt Usher, killen/mannen kan verkligen dansa! Fast det ser man ju i varje musikvideo men så här "live"inspelat är det riktigt otroligt. J

Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem, trodde hon slutade åtta men tydligen inte. Ska ju sova när hon är hemma. Men har Andreas på msn och VMA och valet på tv, så klagar ju inte. Nyss fick jag lov att springa upp och hämta nässprayen för kunde inte andas överhuvudtaget. Vill vara fri från förkyldningen... Hoppas ni har en skön, pluggfri kväll!


Tänkte på en annan sak också.
Tänk er hur svårt det måste vara att vara partiledare och stå i tv framför svenska folket och de andra partiledarna. Jag skulle skrika och klaga på dom andra.
Skulle aldrig kunna vara så lugn som dom är.
Fast dom är väl inte lugna egentligen men tänk er... Stå mot era s.k motståndare och inte få skrika eller skrika ihjäl er på dom.


Kommentarer
Postat av: maria

sv: åh tack så mycket hurredu! vad glad jag blir! Kram och godnatt!

2010-09-16 @ 22:14:12
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0