Dagen flyger

Hej! Hade inte tid att blogga imorse men nu är vi hemma från shoppingen men ska snart in till stan igen och äta och gå på bio.

Imorse vaknade vi runt tio, jag duschade, Andreas fixade, sen åt vi tillsammans framför tvn. Sen gick vi till Vällingby där jag köpte min älskade skinnjacka, den är snygg och skön. Älskar den!! Sen åkte vi in till stan och var där i tre timmar ungefär. Jag köpte en hel del medan Andreas bara köpte en sak, ett spel..? Ahja, jag kan iaf berätta om en sak jag köpte. Världens bästa erbjudande på världens BÄSTA shampoo och balsam från MATRIX. Två stycken 500 ml för 199kr, galet bra. Jag duschade nu när vi kom hem och känner mig så fräsch i håret av det, riktigt bra! Nu ska jag sätta på mig mina nya kläder, försöka få bort Andreas från tvn och sen åka och äta middag i stan.

Ikväll ska vi se på bio ju, filmen No Strings Attached blir det, jag tror den kommer vara riktigt bra. Hörs senare ikväll finisar!


Här är en liten titt på en av sakerna, omöjligt att gissa. Jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0