Fredagar är alla glada

God morgon, god morgon och goood morgon! Fredag idag, alla borde ju vara relativt glada. Och en ny månad börjar! April, april. Idag vill jag inte bli lurad, nej tack säger jag.

Idag ska jag till skolan, mår fortfarande inte 100 men skippar idrotten och kör matte, svenska, lång håla och historia. Mot kvällen åker jag och Andreas till Stockholm, ÄNTLIGEN! Som jag har saknat staden. Ikväll blir det bara en hemma kväll med mys och lite spel. Imorgon åker vi på en shoppingtur hela dagen och söndag åker vi hem tidigt eftersom jag ska se Trassel 3D. Nu ska jag fixa mig och sen äta lite frulle, magen skriker!! Ha en fin dag.


Bild på Elvis från i onsdags, våren kändes verkligen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0