G, VG eller MVG?

Hejsan hejsan! Har lunch just nu, har tagit det lugnt med lite plugg. När jag satt på tyskan tänkte jag "jag måste fan satsa nu.." och det är ju sant. Jag vet inte vad jag vill plugga till, tror jag, har en aning iaf. Men ändå, om jag vill plugga vidare direkt så gäller det bra betyg. Och då känner jag att jag måste prestera bättre, i alla ämnen. Jag är jätte nöjd i det jag har VG och MVG i men har fortfarande en del G som jag vet jag kan höja. Så det ska jag försöka göra nu och ändå hålla en G-nivå på resten. Just nu behöver jag bara fokusera på 2an, jag börjar trean snart och jag vill inte ha något IG från 2an kvar. Matte B, skjut mig men jag ska tenta av det under veckorna innan sommarlovet och nu.

Nu blir det till att läsa engelska boken som vi ska skriva uppsats på idag, satsar på VG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0