Mjuk päls och Juno

Sån fin kväll! Jag ÖNSKA att jag och Andreas gick runt i Gamla stan, pussades, höll handen och kollade in turistbutiker. Men istället nöjer jag mig med ramlösa smultron, pussar av vovven, Juno på tv och datan i knät. Funderade på att göra lite skolarbete men nu är det lov och känns som jag vill slappna av och njuta in i det sista det här lovet.

Har vinkat och pussat av Andreas också, han är så fin. Men han kommer ju på måndag så får hålla ut i två nätter. Men som jag sa, hunden med sin mjuka päls och Juno på tv betyder att jag överlever. Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk era fjädrade tuppar! :D

2011-04-23 @ 21:55:01
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0