Skänker en tanke till dig, till er

Idag eller nu blev en jobbig morgon för fick en så hemsk nyhet. Världens(och då menar jag VÄRLDENS!) finaste, mysigaste och snällaste hund har gått bort. Fick en riktig hjärtklappning när Andreas läste upp smset.. Jag tänker på dig och er idag och jag lider verkligen med er.

Känns konstigt att skriva här under just nu. Men min dag spenderas i skolan som vanligt, slutar runt fyra. Vi hörs då. Ha en fin dag!



Jag älskar dig, jag finns här för dig.
Du är bäst och jag vet att du klarar allt.
Oavsett vad, så finns jag alltid vid din sida.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3 jag älskar dig bästavän. tack!

2011-04-07 @ 09:38:20
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0