Två oförglömliga år

Idag är det ingen vanlig dag, för exakt två år sen blev jag förälskad i en underbar kille. Blev lyckligare än vad jag någonsin varit! Idag är jag fortfarande kär och lycklig, precis i samma kille, min fina pojkvän. Han gör mina dagar och mina nätter varma och härliga. Han får mig att skratta och le precis varje dag. Mitt hjärta slår för honom, för oss. Jag tänker aldrig sluta ge honom kärlek och kämpa för oss. 

Jag älskar min finaste Andreas mer än allting annat! I två år och många många fler. Inte ett du, inte ett jag, bara ett vi.

Det var varit de två bästa åren i mitt liv, lyckliga, kärlekfyllda och oförglömliga.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

GRATTIS SÖTNOSAR! <3

2011-08-01 @ 11:01:49
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0