2011 del 1

Januari:

Träffade mina finaste för en fika, en bra start på 2011..

Jag måste faktiskt säga att detta var en av de bästa dagar 2011, vackraste vädret, mesta dels
av familjen samlad, grilla korv, åka skridskor och mys!

Februari:

Februari har alltid varit fylld med kärlek, samma sak i år..

Alla hjärtans dag..

Långpromenader med Andreas och Elsa..

Testade på Friskis och Svettis med min andra halva och älskade/älskar det..

Mars:

Våren kom till stan och lika glad var jag för det..

Förälskade mig i det gula..

April:

Årets nyhet, tycker fortfarande det, är besatt..

Hade mysigt i klosterparken, var löjligt kär och lycklig..

Försökte vara en über bra moster till mina älskade bebisar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0