Ingen glädje, ingen lycka

Skulle jobbat lite extra på naturkunskapen ikväll eftersom jag har redovisning imorgon men jag orkar inte. Sitter istället med Elvis mellan benen, musik på, tårarna rinner och humöret är sämst. Den här veckan är jobbigare än vad jag kunde tänka mig.. Resten av kvällen ska jag kolla på SATC, det är min terapi. Och så ska jag göra några mackor och ta lite julmust. Imorgon är det sista riktiga skoldagen 2011. Känner ingen lycka alls.


Nu för tiden går jag osminkad för jag gråter för ofta för att kunna vara sminkad,
jag har uppsatt hår för annars känns det som jag kvävs. Livet är inte bra nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du är väldigt söt för det. Du klarar det här!

2011-12-20 @ 10:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0