Jag behöver vara ledsen

Sorry men jag är irriterad, arg, ledsen, allt sånt just nu. Jag behöver vara det för jag är sårad och mitt hjärta är krossat. Låt mig vara det och skriv inga anonyma kommentarer. Jag skriver det här just nu för jag är mest irriterad. Om några dagar kommer jag säkert uppskatta det. Men just nu vill jag vara mig och inte behöva tänka på något som har med att gå vidare och låtsas vara glad. Jag är extremt ledsen och hela min kropp gör ont, jag orkar knappt göra något, jag vill aldrig vara ensam, jag orkar inte gråta men hela min värld är ut och in just nu. Jag har två dagar kvar i skolan innan lov, på lovet ska jag plugga, träna och gå igenom allting. Just nu behöver jag vara ledsen. 

Det här är svårt att förstå för jag förstår det knappt. Vet inte ens vad jag ska skriva. Jag är sårad, mitt hjärta är krossat, min själ är bruten, min värld är upp och ner, mitt liv är mörkt. Så är det just nu. Jag uppskattar alla som har skrivit till mig trots allting. Jag är inte arg på någon. Jag är chockad och sårad.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0