Skype?

Det har varit en riktigt blandad dag idag, sov inget inatt men fick en trevlig och rolig brunch tillsammans med min bror, Axel m.fl, gick och la mig och sov till fyra, åt middag, vilade, lekte med mobilen, åkt till Coop, lekte lite mer, nu sitter jag här. Så där, min dag! 

Och just nu smaskar jag på lite geisha och försöker fatta Skype, jag skaffade det för någon dag sen för att kunna prata med min syssling i USA. Men jag fattar ingenting. Så var det för mig i början när jag skaffade Facebook också. Men ska nu klara det snart. Orkar inte bry mig om Skype just nu.

Ska kolla lite kryssningar, kolla SATC, mysa och få bort min mensvärk. Fyyyy. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0