Fynd och fik

Omen tja! Dagen har varit riktigt riktigt härlig. Blev ingen fika med mina favoriter, tyvärr. Och min lille Ken fyller år imorgon, 18 bast!! Men jag och Andreas tog dagen i egna händer, traskade ner på stan, fikade och fyndade. Nu sitter vi i soffan med varsin data i knät och glor på tv, skriver och fixar bilder. Snart ska jag visa mina nya kläder, dagens och lite mer.

Jag och Jennifer ska på core(träning) på måndag, ska bli grymt roligt! Känns bra att jag börjar gilla att träna igen, det behövs.


HAHA, så här ser jag ut när jag brukar vara ute och gå.
Brillor för solen, ceriserosa pannband, stor halsduk, fet jacka, träningstights och spring/gå-skor!
Bilden är från när jag och Fjante gick tre timmars promenixen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0