Vår vår

Det känns som det börjar bli vår, men sen kommer snön fast smälter lika fort. Men på något sätt känns det som om våren kommer komma tidigare i år, och jag hoppas verkligen på det. Jag pysslade ihop en "våroutfit" som jag vill ha i vår!


Jag hade en jätte fin jeansjacka förra året men tog en jätte liten storlek
 så funderar på att satsa på en ny storlek i år!

Jeansjacka från Top shop
Vitt linne från Monki
Beige stickad tröja från Gina Tricot
Vitt linne med tryck från H&M
Silverring kors från Cocoo.se
Svarta kilklackar från Have2have.se (Gillar som extra!)
Svarta tunna jeans från Gina
Ljus turkos ring från Top shop
Silverarmband från Cocoo.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0