Ett nyårslöfte

Hej! Sent på natten för vissa men inte för mig, igår somnade jag halv sex, på morgonen! Vaknade av min pojkvän som kom in och skrek som bara den. Ett av mina nyårslöften är att vara en snällare, mer romantisk och underbarare flickvän. Jag försöker som tusan och hoppas jag lyckas. Jag har aldrig känt den lyckan och kärleken som den jag får av honom, jag är kär på riktigt och det värmer hela mig.

Idag köpte vi popcorn, cider och choklad. Har haft en jätte mysig kväll och Andreas försökte få oss att dansa men jag ramlade ner på golvet av skratt för han såg så söt och gullig ut! Nu sitter vi och tittar på Glee. Vaknar nog runt ett imorgon så hörs då. Börjar också att fundera på året 2011 och om jag ska byta min blogg, göra om och börja om. Vi får se. Puss!


Nyårsafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0