Kladd och klet

Så, klart! Blev riktiga kladdiga chokladbollar. Enligt ett recept från Arla så ska man ha 5 dl havre till en sats, jag gjorde två satser och det blev 3 dl havre... Men jag gjorde bara 12 st chokladbollar och resten åt älskling upp. Får se resultatet om ett tag.

Som jag skrev nyss så var dagarna i Andreas lägenhet jätte mysiga och underbara! Jag älskar verkligen att vara där, vill vara där hela tiden. Förutom att ibland börjar min saknad för Elvis bli större och större. Vårat nyår var bra och rörigt, men mest bra. Berättar om det imorgon när jag har laddat in bilderna. Har den perfekta nyårskyss-bilden! Ni får vänta till imorgon.
Jag har handlat något små kap på mellandagsrean, och för det mest börjat att titta på första säsongen av O.C. Ska titta på ett avsnitt nu när jag väntar på bollarna. Sen ska vi sova, troligen hörs vi imorgon. God natt, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0