Nere på botten

Alltid när det känns som allting är bra, man känner sig på det bästa humöret, livet känns perfekt, alla omkring en mår bra och är lyckliga så kommer en vän och är olycklig och besviken på en. Finns inget värre. Kändes som jag bara väntade på att något liknande skulle hända, har känt det inom mig.. Känner mig nere på botten nu pga mig själv, känner mig som en värdelös vän som inte ställer upp eller gör tid.

Jag brukar inte bli påverkad av något så här mycket men nu känner jag att allt är mitt fel och jag har bara mig själv att skylla. Jag ska bli en mycket bättre vän samtidigt som jag ska vara en bra dotter, syster, moster, faster, flickvän, klara skolan bra och försöka göra alla nöjda.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag älskar dig. glöm inte det. jag har varit jätte ledsen många gånger men jag förlåter dig hela tiden. för jag vet att du inte menar det. jag älskar dig för att du är du och inte för att jag vill att du ska vara någon annan.

2011-01-19 @ 17:21:08
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0