Nya rutiner

Jag ÄLSKAR O.C! Och jag brukar alltid kolla på ett eller två avsnitt så här innan jag sover, jag älskar det, ligga i sängen under mina varma täcken, ibland med kanske en macka, varva ner och kolla på O.C. Så härligt. Och nu, ungefär en halvtimme innan jag tittar på O.C gör jag några träningsövningar här på rummet, jätte enkla, bra och inte så ansträngande. Ska under nästa vecka investera någon slags träningsbok. Så lägger till en rutin på kvällen, skönt att göra innan man avslutar dagen med O.C! Nu har jag precis gjort övningarna så ska kolla på O.C, har ju börjat på tredje säsongen! Sussa sött.



Under dagarna har jag bandage runt min fot, pga att jag halkade och vrickade/stukade min fot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0