Tänker tillbaka

- Det här är ett tidsinställt som jag skrev den 16 januari.

Den 17 januari 2007 träffade jag min bästavän, min andra halva. Det känns helt galet att det har gått fyra hela år sedan, jag kommer ihåg den dagen, det året och alla år väldigt bra. Troligen för att jag är lycklig som har en sån fin vän vid min sida. I två år träffades vi varje dag, hela dagarna, varje dag. Idag har det förändrats när vi går i skolor på olika håll, har pojkvänner och våra liv har förändrats. Men jag är mig själv än idag, jag sa att jag aldrig kommer ge upp om vår vänskap, aldrig sluta kämpa och aldrig lämna dig och det håller och det kommer jag hålla. Om det inte hade varit för dig så vet jag inte hur, vad eller var jag hade varit idag. Jag mår bra och jag lever lycklig men jag vill och kämpar för att ändra på en enda sak och det är att vi ska träffas mer.

Fyra år är ingenting om man jämför med ett liv, men fyra fantastiska, värdefulla och helt underbara år går bara att uppnå tillsammans med en speciell person. Jag delar allt med dig, jag skulle aldrig gömma något eller ljuga för dig. Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra. Du är min bästa vän, min andra halva och min tvillingsjäl. Vi har många minnen tillsammans sparade och fler ska vi göra, du förtjänar mer än hela världen. Glöm aldrig oss.





Människor får säga, tycka och tänka vad dom vill men en sak är säker:
Vid din sida står jag, genom blod, svett och tårar - genom allt!


Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

Sjukt fin blogg!!!! :D<3

2011-01-18 @ 09:35:55
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag älskar dig! <3 när kan du träffas?

2011-01-18 @ 13:17:23
URL: http://jjenniferh.blogg.se/
Postat av: Anna

sött :)

2011-01-18 @ 18:48:37
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0