14.41

Precis hoppat ur duschen, jag älskar att duscha, jag duschar hellre än badar. Vet inte varför men det är bara därför. Pratade lite med Miss Märjz och rullar snart ner mot stan för att träffa denna dam. Helt plötsligt kommer jag på att jag har helt glömt bort fotbollsmatchen som är ikväll, damerna spelar om brons ju! Det ska jag absolut se. Och en till sak om damerna, jag läste att dom inte kommer komma till Stockholm utan till Göteborg, tråkigt tycker jag. Jag som faktiskt hade tänkt åka till Stockholm om dom skulle komma dit!

Ska göra lite tidsinställda inlägg också, som kommer på förmiddagen och morgonen, eftersom jag sover då. Sen idag ska jag börja skriva en dikt, en kärleksdikt till våran 2årsdag. Det är ett uppdrag!


Kommentarer
Postat av: Andreas

det är svårt att komma på en dikt:o men jag ska nog fixa det :) jag älskar dig<33

2011-07-16 @ 15:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0