I can't say I'm sorry

Lite tråkigt det blir när det inte kommer några inlägg här på bloggen. Men det ska jag fixa imorgon, har hittat en hel del som jag ska göra tidsinställt till er. Så att det blir bättre här.

Just nu sitter jag nästan naken i sängen och min fot har just somnat. Ska gå ner och göra lite mackor och juice, sen titta på de allra sista avsnitten av HIMYM. Imorgon ska jag ner till stan för att storplanera nästa helg, det kommer bli otroligt roligt och spännande! Vi hörs mer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: har ju som sagt inte comviq kompis :o

men jag vet inte, när tänkte ni åka? jag är inte så jäääätte sugen :P beror därför på när ni vill åka.

2011-07-22 @ 10:31:37
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0