Liten detalj

Jag fick panik ikväll, tänkte igenom den välplanerade helgen som den är planerad. Helt plötsligt kom jag på att jag glömt en väldigt viktig sak! En sak som man måste beställa hem, jag skyndade mig in på en hemsida som har ett bra pris och som jag beställt förut från. Då såg jag att precis den saken jag behöver är slut!! Hur typiskt? Sen hittade jag en annan sida som har samma sak för lite dyrare, är det värt det? Jag ska maila sidan och fråga om den kommer in i veckan, annars beställer jag den andra! Panik.. Det är verkligen pricken över i:et om jag får den innan helgen, håll tummarna för mig!! God natt.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Vilken fin blogg du har? Är allt bra med dig? Kram / Lovisa:)

2011-07-27 @ 13:50:01
URL: http://shisaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0