Magnifik

Igår blev det lite stressigt när jag kom hem men allt var det värt! Kom hem runt 15-tiden, då satte jag mig och åt lite och fick ett sms av Jennifer som frågade om vi kunde träffas, en timme senare satt jag på cykeln ner till stan och träffade min fina vän. Vi bröt Sveriges lagar och testade ett café vi inte brukar gå till, Café Magnifik. Kommer nog inte så ofta gå till Wikmans nu när jag upptäckte mitt nya favorit café. Deras uteservering är bara underbar och maten/fikan är gudomlig! I alla fall det vi tog. Har ju inte testat något annat, men det kommer.

Idag ringde klockan vid 6 då Andreas började 7, jag sov vidare till halv 11 och nu, snart, kommer Andreas hem. Får se vad dagen har att bjuda på. Ska ladda in bilderna från veckan plus alla mina nya gobitar som jag shoppat. Rean är underskattad!


Tack världens finaste du.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3dig!

2011-07-02 @ 13:59:45
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0