Mysiga kvällar

Hej. Idag sov jag ut riktigt rejält, beror nog på gårdagen, eller kvällen åtminstonde. Jag och Andreas var vakna ganska länge, både för att vi hade fått nya avsnitt av Himym till datan och för att jag mådde dåligt. Men vi hade en mycket mysig kväll tillsammans och jag hoppas vi får det ikväll också. Han slutar om ca 2 timmar och då hoppas jag att han har orken att göra någonting kul med mig!

Själv så ska jag ta ett bad, vattnet rinner just nu ner i karet så ska strax hoppa i. Ska äntligen få göra ansiktsmasken som var i Stockholm. Härligt! Behövs nu när jag börjar bli förkyld, ett varmt och avslappnande bad! Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Jag har följt din blogg ett tag och jag tycker verkligen om den. Har du något jobb under sommaren? Hur träffades du och Andreas?



Tacksam för svar. Kram.

2011-07-19 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0