Ta mig till havet

God morgon! Lyckades somna till slut igår, fast jag somnade runt två. Idag vaknade jag av solen, blev sur och vände mig om. Men härligt att solen är tillbaka, jag hoppas att det blir lagom varmt i helgen, inte 27+ utan kanske max 25+.

Shit, det känns som dagarna flyger fram ju! Snart är det bara tre veckor till skolan, galet. Måste ta tag i mitt sommlov känner jag! Idag har jag iaf lite planer, ska kanske ner till stan och träffa en vän, annars är jag hemma fast går nog ut och gör något. Sen slutar Andreas halv fem och vi får väl se vad vi hittar på! Nu är det dags för frukost iaf, kram!


Såna här underbart vackra och mysiga kvällar skulle jag gärna vilja ha mer utav...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0