Allting har förändrats men du finns kvar

Men tjena! Har cyklat, gått och nästan sprungit fram och tillbaka från stan till hemma nästan hela dagen. Stress men ändå haft tid att andas, känna blöt-asfalts-lukt, lyssna på underbar musik i mobilen och få lite träning samtidigt. Snart ska jag ge mig av igen, för att möta Andreas med Elsa. Han slutar 22.00 men när man går med hunden så tar det ett tag, går nog runt nio och innan det hade jag tänkte kolla på ett Sex avsnitt! Jag älskar att gå och möta min man när han slutar, det är så härligt att se honom, komma närmare och närmare, hinna prata om himmel och jord på vägen hem, hand i hand, jag älskar också att vara såhär underbart, löjligt kär!!

Nu lyssnar jag på mina nya favorit låter, jag kommer ladda upp några här, lite då och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0