Ändrade planer!

Hejsan. Det var ett tag sen.. Idag har jag varit upptagen helt och hållet. Albertina och Svante var här, vi åkte till Bresse, badade lite, solade lite, lekte lite. Har varit ute varje liten sekund faktiskt, förutom toalettbesöken. Har varit skönt men är helt slut i kroppen nu. Ska strax gå med min älskling upp och sova för natten, skönt att vara i säng lite tidigare än annars.
Imorgon hoppar vi på bussen och beger oss till Stockholm, ändrade planer med andra ord. Idag kände vi att vi måste komma bort, vi kan inte vara här mer, måste bort. Så perfekt att lägenheten i Stockholm finns då! Andreas ska dock jobba på tisdag 15-22 här i stan men då underhåller jag mig själv i huvudstaden. Det ska ju bli grymt väder så klagar inte! Är lycklig över vårat beslut att åka dit, på fredag kommer vi tillbaka hit. Ska verkligen njuta till fullo. Men datan följer med, kameran med sladd också så förvänta er inget slapp här på bloggen inte. Vi ses varje dag, som vanligt. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0