Underbart med underbar

Nu har vi gått alldeles för mycket, mina fötter värker enormt och jag vill inte ta ett enda till steg idag. Men kul har vi haft! Idag shoppade vi bara två saker, satt i Kungsan, tittade på en modevisning, satt vid Slussen och kollade ut på vattnet, gick genom Gamla stan, köpte varm choklad på EH, åkte hem och nu ska vi titta på film. Har haft en underbar dag tillsammans med min underbara pojkvän.

Imorgon far vi tillbaka till Enköping, Andreas jobbar exakt hela helgen så tänkte få lite träning gjord. Tänkte också träffa lite vänner också, nästa vecka samma sak. Men nu måste jag även börja planera inför sista juli, 2 år har gått då. Och imorgon är det juli, halva året har gått, galet!


Saknade brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0