You put my love on top

Stockholm i mitt hjärta, orden sitter starkt inom mig nu. Det här är verkligen staden för mig. Om varje människa bara får en stor kärlek i livet så är min kärlek Andreas och min kärleksstad Stockholm. Så är det.

Mina fötter har jobbat hårt idag, vi har gått så mycket men gud jag är så lycklig nu. Ligger i denna stund i en gul banan som annars kallas för en One Piece, fast min är oäkta, men so what liksom? Gul och snygg är den, jag älskar'n! Köpte ett par höga jeansshorts från Bik bok, halva priset på shortsen och min gula banan, fantastiskt!! Köpte även en deo och duscholja, mumsigt. Imorgon går jag upp till Vällingby, kollar runt där och sedan tar min favorit sallad. Livet leker nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0