11 MÅNADER KVAR!

Är hemma, magen skriker efter thaimat som strax levereras på bordet. Tänk att mamma kan laga så god thaimat! LOVE på det. Annars gick dagen bra, hade håla mellan 11-14.45 men fick en del plugg gjort som jag var skönt. På sista lektionen fick vi börja leta efter våran SPINT resa som vi ska göra om 11 månader!! Jag räknar ner redan nu, jag berättar mer om den i ett annat inlägg som kommer ikväll.

Sa hejdå till Andreas över helgen nu. Kändes tugnt eftersom dom senaste dagarna har varit så tuffa och fyllda av tårar. Men två dagar ska jag dränka mina sorger i städning. Men nu ska jag kolla på vackra bilder på vårat troliga resemål!


Budapest med SPINT är en av de mest lärorika och roligaste resorna jag gjort!
En riktig upplevelse men ingenting jag reser tillbaka till tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0