Finnar kommer, finnar går...

Nu pratar jag inte om finnar som i akne (eller acne, samma sak!) utan finska personer. Eftersom jag går SPINT så har vi kontakt med flera utländska skolor, bl.a från Finland. SPINT 3 i år åkte till Finland i tvåan och fick bo hos familjer. Och dom som tog in svenska elver kommer nu till Sverige och nu ska vi, i SPINT 2 bjuda hem dom över någon natt. Jag har erbjudit mig att två stycken ska få sova här 10-13 maj. Jag tycker det ska bli jätte roligt och spännande faktiskt. Lite ovant men kul!

Under dem dagarna kommer vi åka till Uppsala och göra någon aktivitet, grilla och ha trevligt på kvällarna och göra massa annat skoj. Mer information om det får vi när det närmar sig, tänkte att det var en rolig nyhet att skriva här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0