Fyra timme extra

Idag gick jag till skolan med ett leende på läpparna, det var så varmt och härligt imorse. Och det bästa av allt var att dagen bara fortsatte att vara bra, nästa bättre och bättre faktiskt. Första lektionen var samhällskunskap, då började min grupp att dela in vårat arbete om Nordkorea som vi ska ha en egen lektion om. Efter det hade vi psykologi, vi har prov på onsdag och gick därför bara igenom några frågor. Slutade 11. Men då tänkte jag och en tjej i min klass att vi skulle stanna i skolan och plugga, vi hade ca 3 timmar håla liksom. Marjam, tjejen jag skulle plugga med, hade glömt att ställa om till sommartid och kom en timme sent, dagen höjdpunkt!!

Men vi satte oss och plugga då vid 11. När klockan var 14.30 var det 5 minuter var till jag skulle börja så jag gick mot mitt klassrum och då kommer några och säger att jag inte har någon lektion. Så jag spenderade fyra timmar extra i skolan utan att ens veta om det?! Blev lite irriterad men satte mig och pluggade psykologi. Det var skönt att få så mycket gjort ändå.

När jag och Andreas kom hem satte jag mig vid Facebook och bjöd hit syster och hennes familj på middag på onsdag, hoppas dom kommer. Vore så mysigt, speciellt när det är precis i veckan och man behöver något mys.

Om vi inte hörs något mer idag så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0