Hjärtat brister i små bitar

God morgon! Sitter i bibblan medans resten av klassen har idrott, jag är jätte förkyld så jag slapp. Lite matte har jag hunnit räknat också, matte B är det värsta jag varit med om i skolväg!
Morgonen var riktigt tuff och hemsk.. Har ont på flera ställen men speciellt i hjärtan pga det som hänt. Men snart är det helg då är jag ensam, eller Andreas åker hem. Då ska jag städa rummet, det är mitt största projekt i helgen. Sen har jag en plugghög att ta hand om.

En god nyhet är att Andreas tyckte om skorna jag visade i bloggen igår.
En dålig nyhet är att jag inte åt någon frukost imorse. Men som tur är har jag en kexchoklad i väskan, dock får man inte äta i bibblan...


Nästan enda bilden jag har på skolans data/inloggning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0