Love is all you need

Hemma från stan, mys med hjärtat och livet är bra härligt!! Jag märkte på bussen hem hur lyckligt jag lever idag, imorgon och igår. Jag känner mig så lycklig och livet känns nästan för härligt!

Jag och Jennifer fikade och pratade, jag blir alltid så avslappnad och nöjd när jag är med henne. Känner mig så glad och trygg i mitt liv då. Tack gumms! Sen när hon hade åkt hem med sin über goda B&J's så gick jag på stan och hittade über snygga kläder, ska shoppa lite smått imorgon. För vet ni vad?! Jag kollade hur mycket pengar jag hade kvar, 400 fucking kr!!! Blev så lycklig, nu har jag ca 300 och är fortfarande galet glad.

Snart blir det Biggest Loser, med lite mys och gottigheter. En otroligt bra vecka väntas, jag känner det på mig.


Väntar bara på det här vädret nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0