Sleepy

Helt random så la jag mig i sängen, efter Andreas och mamma hade åkt till deras jobb, och sov i hela 5 timmar. Helt galet! Brukar oftast bara sova 1-3 timmar om jag sover på dagen men nu sov jag nästan dubbelt så mycket. Det var riktigt skönt. Fast när jag vaknade hade jag huvudvärk som bara den. Tog en alvedon men inte hjälper det... Alvedon hjälper nästan aldrig för mig.

När Andreas kom hem gjorde han en kopp te till sig och en kopp varm mjölk till mig. Sen satt vi och pratade, mest om vad han hade gjort på dagen eftersom jag nästan bara sovit. Just nu ligger vi i min säng med våra datorer och fixar. Jag fick ett paket idag, men visar vad jag fick lite senare. Måste ladda kamera batteriet!


Jag på Hötorget förra året.
Jag börjar sakna Stockholm och Andreas lägenhet lite föör mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0