Sussa sött, vakna blött

Inte så mycket uppdatering idag, men har bara pluggat psykologi och tränat idag. Haft en jätte bra dag som avslutas med mys i sängen med älskling. Vill egentligen ha massage men båda är för trötta. Imorgon ska jag upp iaf en timme senare än idag. Ska bli skönt att sova!

Imorgon är det min språk-dag i skolan, jag känner redan nu att jag verkligen inte orkar!!! Men måste... Skolan suger just nu. Tycker verkligen inte om skolan, som jag gjorde för 3-4 veckor sen.

Skit samma, måste få en bra utbildning. Right?! God natt.

På fredag köper jag en sån här glass DIREKT när pengarna är inne på kontot!


Kommentarer
Postat av: Fia

Den har jag inte smakat! Är den god?

2011-03-30 @ 17:37:24
URL: http://pennybridger.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0