Tack

Hejhej. Idag tog jag bort skolan från schemat pga förkylning. Så kan det gå. Istället har jag sökt lite sommarjobb, bra att börja i tid. Annars har jag inte så mycket annat att göra idag, tar nog tag i lite plugg till slut också. Bredvid mig ligger hunden och katten och sover, har riktigt lata djur!
Idag åker Andreas till sig men kommer tillbaka nästan lika snabbt, han kommer imorgon kväll. Inatt började jag drömma riktigt obehagliga och äckliga drömmar, så jag sa "älskling jag drömmer mardrömmar", då öppnade han armarna och lät mig krypa in hos honom och höll om mig så. Alltså åh, jag älskar verkligen att sova tillsammans med honom även fast han ibland tar för stor plats..


Kommentarer
Postat av: Andreas

jag får ta stor plats och du får alltid krypa ner hos mig:D<33333333

2011-03-09 @ 10:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0