Allt kan kopplas till sex

Tjenixen. Provet i svenska gick... Inget jag vill prata om, om vi säger så? Sprang dock inte upp till H&M efter skolan, men ska göra det imorgon. Imorgon gäller nationella provet i engelska, skrivning eller vad man kallar skiten. Ska prov, speciellt nationella proven, är som att prestera i sängen. Antingen så är man dålig eller så är man bra och sprutar ut det. Knäppt jämförelse va?

Efter nationella tror jag vi hinner med lite matte och svenska, lång tråkigt plugghåla sen sist historia. Har ni hört vad som händer nästa vecka? Tisdag till fredag? Tror inte det va? Då får ni vänta och se! Nu ska jag och kärleken ut och spela basket, jag ni läste rätt, BASKET? JAG? JA! Jag äger.


SEE YAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0