Dag 1

Nu är det dags, första dagen tillsammans med tjejerna som bor här i tre nätter. Igår pratade vi en hel del och idag är det dags för den första dagen tillsammans.

Schemat ser ut så här:
Tjejerna följer med mig till skolan och mellan 9-11 följer dom med mig på mina lektioner, alltså spanska och tyska. Klockan 11 kommer våran rektor Jörgen och hälsar den finska klassen välkommen och sedan äter vi lunch tillsammans. 12.15 går vi och ser estetshowen och den är klart 13.30. 14.00 går alla tillsammans på en promenad genom Enköping och visar runt i staden. Sen när vi har slutat ska alla vi samlas och går tillsammans till Klosterparken med grillar, mat, kubb och kameran. Där tillbringar vi resten av eftermiddagen/kvällen! Bilder kommer absolut kommer, det lovar jag, men troligen i helgen.

Måste också nämna att vårat gymnasie, Westerlundska, är med i skol SM's fotbolls final denna dag. Dock kommer vi missa det men dom vet att vårat stöd är med dom och resten av skolan är där och hejar! Lycka till!!


Laddar upp en Budapest-bild till varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0