Dagens problem

Vet ni? Jag har EN bikini, fortfarande bara EN enda som jag kan ha. Varför köper jag aldrig någon ny när jag har tid och pengar? Jo, för då är precis dom som jag vill ha slut. Jag ska beställa en från H&M faktiskt, men den var ju också slut då. Blir lite knäpp. Speciellt när sommaren närmar sig eller rent ut sagt är redan här! Jag går omkring i min från förra året, den enda som passar...

Jag hade en zebramönstrad överdel som jag fick förra året, i medium, som inte passar. Fucking crazy! Dags att skita i alla kläder och fokusera på att köpa en bikini när gång jag är ute på stan och yr!


Från Cubus.
Den enda bikinin jag kan ha. Thank God, för att det är en 38a på överdelen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0