Ett årsdagen

I helgen satt jag och tänkte på min fina bästavän Jennifer. Så slog det mig, hon och hennes pojkvän har varit tillsammans i ett år snart. Och så kollade jag för att vara helt säker på vilket datum. När jag var säker tänkte jag, varför inte göra ett litet blogginlägg till dom? Ett år är ju ändå en stor grej, speciellt när man är så ung som hon och jag. Så grattis Joel och Jennifer på eran 1årsdag! Jag vet att det kommer bli många många år till!

Grattis finisar, ni är underbara! All lycka till er.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sööööt du är <3 fast joel kan se ut som en tjej på det där kortet för hans långa hår, haha!

saknar dig! hör av dig om du har tid nån gång på lördag förresten :o <3

2011-05-12 @ 18:48:30
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0