Finska gäster

Hej. Sista kvällen/natten innan våra finska gäster anländer! Imorgon 17.40 ska jag och mamma åka och hämta våra två tjejer som ska bo här tills på fredag. Varje dag har jag gjort ett tidsinställt där jag berättar om dagen, våra planer osv. Eftersom skolan blir lite annorlunda denna vecka när dom är här kommer jag inte ha tid med bloggen förutom på kvällen, och schemat ser annorlunda ut.

Som jag sa, 17.40 hämtar vi dom. På kvällen äter vi middag och lär känna varandra. Mina två heter Emma och Ira. Verkar som riktigt trevliga brudar! Är lite spänd för dom två är inte så bra vänner så känns lite knäppt att dom ska dela rum. Men men.. Imorgon hinner vi inte så mycket mer, än att lära känna varandra bättre. Ska bli så spännande!! Och lite läskigt men helt klart kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0