För mycket på en gång

Om jag läser på engelska, högt för mig själv fattar jag utmärkt, men när jag läser tyst så går det inte lika bra in i huvudet. Så kanske det är för många, men jag har alltid lärt mig bättre genom att skriva och gå igenom sakerna tyst för mig själv. Jag älskar tystnad, så lugnt och fridfullt. Känner mig lite som en hippie när jag skriver det här? Hmf.

Jag tänkte på rubriken jag skrev på förra inlägger och inser hur sant det är! Galet hur världen ser ut. Men egentligen, sex, är det så pinsamt att prata eller skriva om? Det är naturligt och det här kanske låter knäppt men jag tycker sex är väldigt intressant! På flera olika sätt, kommer inte gå in på detaljer nu eller så för jag ska kolla runt lite på datan, och då menar jag inte porr. Porr är vidrigt. Haha, nej nu blev det fan för mycket. Puss, hörs imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0