Kärleksfull lycka

Jag vill känna den där känslan.
Känslan som man inte kan beskriva med ord.
Att känna lycka och kärlek varje sekund av varje minut av varje dag
kändes tryggt.
Men när det sakta försvinner, vad ska man göra då?
Att få kärlek, att få lycka, att få trygghet ska man inte ta för givet.
Du som får det, du ska förtjäna det.
Förtjänar jag det?
Ger jag dig det?
Jag vill kunna se ett leende när jag vaknar, se lyckan under dagen
och se kärleken när jag somnar.
Jag vill ge dig allt jag kan, jag vill se lyckan i dina ögon,
som förut.
Jag vill se dig skratta och le,
som förut.
Jag vill kunna älska med dig, jag vill känna och se din kärlek,
som förut.
Jag ska göra allt för dig, så vi kan vara vi igen.
Jag älskar dig, men jag vill se dig lycklig.
Kärlek och lycka blir ett..
En kärleksfull lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0