Meet me halfway

Hej! Sitter och äter en kvällsmacka och tittar runt på internet. Ska när somhelst sätta mig på cykeln och möta Andreas som slutar jobba klockan nio. Blir den enda gången jag kommer ut idag. Har verkligen mått jättedåligt hela dagen. Sov bort nästan hela eftermiddagen, men hann med lite spanska plugg.

Imorgon vet jag inte vad skolan bjuder på. Eftersom jag har redan haft min samhällskunskap redovisning så kollar och lyssnar bara på dom andra, på psykologin avslutade vi kursen i fredags med provet och på turismen avslutade vi det förra veckan. Jag får två betyg i min turismkurs eftersom det är två st 50p kurser i en 100p. VG och MVG får jag, blev glatt överraskad! Så jag har väl egentligen 1½ lektion imorgon vilket egentligen betyder att jag sluta 11? 11.30? Ja, vi får se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0