Nu flyttar jag ut

Idag är hela släkten stressad, studenten imorgon ju. Vissa firar idag, som min pojkvän är i Stockholm och firar, vi firar imorgon. Ett år kvar, 365 dagar, fan vad jag ska ta vara på skoltiden i trean för sen är det slut, över, aldrig mer.

Efter skolan gick jag på stan och slösade lite pengar som kom in på kontot idag, en ring, en tisha och ansiktsprodukter. Och just nu sitter jag med blött hår för jag har precis färgat klart! Spännande, spännande... Kan också meddela att idag, just idag, har jag hela 500 kr på min sparkonto!! Jippie, snart dags för att köpa lägenhet då? *blink blink*


Jag har haft så otroligt många olika hårfärger i mitt liv så jag blir glad hur det än blir!
Ju mörkare desto bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0