Precis som nyförälskade

Jag minns den känslan som gjorde så hela min kropp blev varm och pirrade, en kittlande känsla genom kroppen. Kärlek, att vara kär, att någon är kär i just mig. Att vara två personer som är galna i varandra, nyförälskade en varm sommarkväll, som för snart 2 år sedan. Jag och min drömprins, han som jag har letat runt om i världen för, han kom i den perfekta stunden, gjorde så mitt hjärta slog några extra slag, gjorde mig varm. Slutade känna mig som en i mängden och började känna mig speciell. Få höra ord som man drömmer om, få höra en ärlig manlig röst som viskar att han är kär i mig, just mig. Få känna hans varma, mörka ord i mitt öra, få känna hans hand, sakta nudda mina fingrar, tar min hand och ser mig djupt in i ögonen innan han ger mig den perfekta kyssen. Nyförälskelse, kommer det hålla?

1 år och 9 månader senare tänker jag tillbaka på hur lycklig jag var, hur kär och varm min kropp blev. Det kunde inte bli bättre. Men nu, nu är våran kärlek starkare, lyckligare och varmare än då. Låt oss göra sommaren 2011 romantisk, oförglömlig, kärleksfull och fram för allt, speciell. Det är bara du som kan göra mig så här, bara vi, en känsla som två personer har, tillsammans. Jag och du, vi och kärleken.


Precis när jag undrade var min kärlek var.
Precis när jag gav upp om kärleken.
Då stod du på Råsunda och fångade mig vid första ögonblicket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0