Tuff brud

Dagen blev inte sååå hemskt ändå. Slutade kl 10 utan att veta om det men det gjorde ingenting för en ny frisyr, en bästavän och picknick löste alla mina problem idag. Att få sitta i gräset, äta gott, dricka min älskade ramlösa smultron och prata med Jennifer var precis det jag behövde. Och att min älskling kom förbi och pussade mig hejdå gjorde mig både glad och ledsen.

Om 1 timme sätter jag i min hårfärg, två timmar efter det är klart cyklar jag för att möta Andreas som behöver min hjälp, när jag kommer hem igen ska jag lägga mig här igen och sätta på SATC. Imorgon kommer bli en riktigt tuff dag, mycket att fixas på liten tid, PLUS en hel skoldag väntar. Save me!

Men just nu har jag för fan inte tid att blogga. Gör faktiskt historia samtidigt. Men nu gäller det att städa rummet, snabbt ska det gå, men rent ska det bli!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blev! :)

2011-05-30 @ 19:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0