Världens bästa mamma och pojkvän

Vart tog jag vägen idag? Skolan, plugg. Men tänkte berätta lite om igår. Inte för att det var någon speciell dag, jag hade namnsdag. Och varje gång någon i familjen har namnsdag firar vi lite. Inget stort utan någon present bara.

Jag fick av mamma, en bikini!!! Ja, jag blev så jävla glad! Har ju letat och letat och när jag äntligen testade den så fanns den inte när jag skulle beställa, för jag testade den i en annan färg. Men så kom hon med ett stor H&M paket, jag öppnade, såg något gult och tänkte "vad är det här för ful tröja nu då...?", så var det bikinin!! Så nu är jag lugn inför sommarens bikini. Av min fina pojkvän fick jag chokladpudding, haha.. Låter lite trist kanske men jag hade precis börjat lingonveckan och han vet vad som gäller då. Mitt egna lilla charmtroll! Vill tacka både mamma och Andreas för den fina uppvaktningen! Kände mig glad, lycklig, kär och stolt hela dagen. Tack.

Nu ska jag plugga spanska glosor och vänta på att min pojke ska komma hem från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0